Playa Sámara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu Playa Sámara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu

Playa Sámara

Blijf op de hoogte en volg Monique en Ben

18 September 2013 | Costa Rica, Sámara

Dag 10
18/09/2013

Vanmorgen hebben we uitgeslapen! (tot 06.45 uur...) Rond 07.00 uur begon het ineens keihard te regenen... Jaja... Regentijd! Echter om 07.30 uur begon de zon weer door de wolken te piepen en werd het stralend weer.
We hebben heerlijk op het strand gelegen, gelezen en in de zee gezwommen. Echt vakantie, echt genieten.
We kwamen er rond lunchtijd achter dat Bennies velletje geen zon meer kon verwerken dus besloten we even het zand af te spoelen in het zwembad om daarna te gaan eten.

's Middags hebben we een lekkere cocktail gedronken op het strand. Aan het einde van de middag begon het te regenen en dat doet het nu, 21.00 uur, nog steeds. We hebben met onze paraplus door de tropische regen gelopen! Echt lachen, dit moesten we even doen vanwege het op vakantie gaan in het regenseizoen.

Wij hebben trouwens een privé hotel, een privé zwembad en een bijna privé strand. Juist ja, we zijn de enige gasten. Het is echt laag seizoen hier en dat merk je aan alles. Gesloten hotels, gesloten restaurants en heeeeel weinig toeristen. Wij zitten wij zitten er niet mee :-) maar soms is het lastig een plekje te vinden waar ze een maaltje voor je willen maken. Het restaurant waar we net gegeten dacht met ons mee. We kregen zulke grote porties dat we er gemakkelijk twee dagen mee konden doen! Morgen geen zoektocht ;-) haha!

Morgen gaan we misschien surf les nemen. Ligt een beetje aan het weer.

xxx Ben en Monique

• 19 September 2013 - 13:25

Berry En Relana:

Heeej de Grootjes ;)

Klinkt ook lekker zon relaxdag tussendoor...met al die excursies en activiteiten haha. Even lekker chillen samen! Surfles klinkt echt fantastisch! Willen wij ook al zoooo lang gaan doen...Ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen, maar dat lezen we morgen weer :)...FIjn om zo met jullie mee te mogen reizen :P Kijken er echt naar uit iedere dag om even bij te lezen...Helaas gaat hier t leven gewoon druk druk druk verder haha, dus ik ga weer verder met leren en dalijk werken. Geniet ervan want jullie hebben dit meer dan verdiend!!! VOl spanning wachten wij weer af op het volgende verslag

Groetjes Relana en Berry... ps hier ligt het hardlopen helaas wel op een laag pitje haha ;)