Playa Sámara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu Playa Sámara - Reisverslag uit Sámara, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu

Playa Sámara

Blijf op de hoogte en volg Monique en Ben

19 September 2013 | Costa Rica, Sámara

Dag 11
19/09/2013

Vandaag hebben we het rustig aan gedaan. De hele dag geen zon gezien dus ons verblijf op het strand was zo voorbij... Na een half uurtje kwamen de eerste regendruppels.
We gingen naar het hotel en besloten om dan maar een stukje te gaan hardlopen. Inmiddels was het weer droog en renden we de baai van Sámara op en neer over het strand. Zonder brandende zon en met de voetjes in het zeewater ging het 'wie niks'. Heerlijk! Afkoelen deden we in de zee, chill!
Onderweg kwamen we op het strand drie paarden tegen, die lopen hier gewoon los. Ze zijn niet wild maar niemand weet volgens mij van wie ze zijn. Het wemelt hier ook van de honden en ook koeien kom je tegen op straat of op het strand :-) Grappig!

s'Middags besloten we een avontuurlijke rit te maken met de auto omdat het weer niet echt mee zat. Het zou een route zijn over onverharde weg en onderweg moesten we riviertjes oversteken. In het regenseizoen zou dat moeilijk zijn, maar wel te doen. Omdat wij een droog regenseizoen meemaken dachten we die route wel even te fixen... Mooi niet dus. De eerste rivier die we tegenkwamen was er een van zeker 15 meter breed en god weet hoe diep. Hij stroomde snel en wij durfden hem niet over te steken, angsthazen als we zijn. Even daarvoor hadden we al een andere route geprobeerd en die weg was gewoon afgesloten met een hek. Het avontuur was dus al geëindigd voordat het goed en wel begonnen was, haha!
We besloten dit avontuur in een leuke reggae bar op het strand. Een wijntje voor Mo en een biertje voor Ben maakten het compleet.

Van een dag waar we werkelijk maar weinig uitgevoerd hebben heb ik toch nog een behoorlijk verslag weten te creëren. Nu is het toch echt op. Morgen gaan we naar Monteverde, alwaar het volgens de man van het hotel erg koud is. Misschien maar 20 graden!!! Haha! Een interpretatie van 'kou'. We'll see. Tot morgen!

xxx Ben en Monique

• 20 September 2013 - 15:12

Berry & Relana:

Hey leute.

Zondag word het hier voor Nederlandse begrippen super weer. Zon en 20 graden :p
    Morgen gaan we bij Ron & Rennee op bezoek. En ben benieuwd naar de foto's van de reggea bar.

Gr berry en relana.

• 20 September 2013 - 23:44

Monique En Ben :

Haai!

sorry, geen foto's van de reggaebar... Moeten jullie toch zelf maar eens gaan kijken :-)
    Geniet zondag lekker van het goede weer!

Xx Monique