Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu Manuel Antonio - Reisverslag uit Manuel Antonio, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu

Manuel Antonio

Blijf op de hoogte en volg Monique en Ben

23 September 2013 | Costa Rica, Manuel Antonio

Dag 15
23/09/2013

Het was een rustige dag vandaag. Vanmorgen werden we wakker, keken we naar buiten en zagen een stralende zon aan de hemel. Heerlijk! Na het ontbijt gingen we dan ook direct naar het strand. De golven hier zijn gigantisch. Als de golf breekt en je bent in de buurt word je zo weer meters terug gesmeten!! Super leuk! Je moet echt met de rug naar de golf gaan staan en hopen dat je je bikini nog aan hebt als de golf voorbij is...

's Middags hebben we aan het zwembad gelegen en he-le-maal niks gedaan. We kregen van de tuinman een kokosnoot! Jammie :-)

We zagen tijdens de lunch wel nog drie leguanen vechten om een stukje brood. Ook liep een knaagdier, we denken een capibara, door de tuin van het hotel.

Zo hard als de zon scheen vanmiddag... Zo hard regent het nu. We hebben net gegeten en genieten van een drankje bij de bar van het hotel, met op de achtergrond het geluid van de zee.

Nog maar drie nachtjes...

xxx Ben en Monique

• 24 September 2013 - 06:47

Boy En Omi:

Sjiek allemaal hoor,jammer van de regen mja dat hoor ook in zon gebieden.
    Tis tenminste geen dsm regen :)
    Allemaal creepy crawlers.. Das n vakantie voor deze boy
    Minder voor mn omi dus dan zou ik m alleen moete maken gheghe.
    Weet niet of mn berichten doorkomen eigenlijk magoed
    Nog ff en dan zijn jullie terug in deze monsoen.
    Gegroet! Schavuiten

• 24 September 2013 - 15:25

Monique En Ben :

Hey Boy!

Je berichtjes worden zeker ontvangen en met plezier gelezen!

Jij zou het geweldig vinden hier met al die dieren. Je had mee kunnen gaan als Mr Guide!!

Xx Mo

• 25 September 2013 - 15:22

Berry & Relana:

Hey hey,

Jammer idd van de regen. Gelukkig hebben jullie vandaag een dagje zon mee kunnen pikken en lekker even niks doen. Dat is ook wat een vakantie en vakantie maakt ;)

Hier is vandaag ook de zon aanwezig. ben net terug van een motor ritje :p
    Ben benieuwd naar alle vahalen als jullie terug zijn.

Groetjes

Berry & Relana