Brussel - San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu Brussel - San Jose - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Monique en Ben - WaarBenJij.nu

Brussel - San Jose

Blijf op de hoogte en volg Monique en Ben

10 September 2013 | Costa Rica, San José

Dag 1
10/09/2013

Gisteren om 06.00 uur Nederlandse tijd zijn wij richting het vliegveld van Brussel gereden. Na het parkeren van de auto en het nemen van de shuttle bus kwamen we zoals gepland om 08.00 uur aan op het vliegveld. De hele reis verliep soepel, al duurde hij wel wat lang...
Om 10.00 uur vlogen we naar New Ark, waar we Amerikaanse tijd 12.10 uur aankwamen. 18.00 uur vertrokken we naar San Jose, waar we 20.45 uur lokale tijd zijn geland. Van deur tot deur een totale reisduur van 23 uur.

Het is hier 8 uur vroeger, dus ons inwendige klokje is in de war. Om 22.30 uur lagen we in bed, om omstreeks 04.00 uur weer klaar wakker te zijn... Het lijkt wel een nachtdienst ;-) Ach, we wisten dat dit ging gebeuren en we hebben vakantie!

We worden vandaag al om 06.00 uur opgehaald. Zometeen gaan we wat fruit eten omdat het ontbijt pas om 06.00 opgediend wordt.
We vertrekken dan van San Jose naar Tortuguero. Het eerste stuk met een bus, dan krijgen we ontbijt, om het laatste stuk per boot te reizen.
Het weer in Tortuguero is goed. Droog en een temperatuur van 31*c.

Tortuguero is een plek aan de Caribische kust, waar zeeschildpadden aan land komen om eieren te leggen. Tortuguero betekent dan ook zoiets als 'schildpaddendorp'.

In het volgende verslag gaan jullie natuurlijk lezen hoe het daar is!

xxx Ben en Monique

• 10 September 2013 - 15:54

Annedien:

Hallo vakantiegangers,

Wat leuk om een berichtje van jullie te lezen. Ik had gisteren al eens gekeken maar dit was nog te vroeg. Geniet van jullie prachtige vakantie en rust ook maar goed uit!

Groetjes,
    P&A

• 14 September 2013 - 18:43

Berry En Relana:

Woooow! Klinkt super! We zijn benieuwd!